niedziela, 18 marca 2012

Metamorfoza paulaola - makijaż

I..i kolejny makijaż. Czyżby dziś być dzień make upu? Nie przypominam sobie, ale muszę Wam powiedzieć, że uwielbiam malować zarówno siebie jak i doll. 

Metamorfozę makijażową (będzie również ubraniowa) bardzo fajnie mi się robiła. Paulaola ma dość dużo kosmetyków, dlatego nie sprawiło mi to trudności, a wręcz była to sama przyjemnosć.


PRZED: No tu tak jak mówiłam dziewczyna ma dużo kosmetyków. Problem w tym, że nie potrafi ich chyba wykorzystać. Nie to by było źle, bo jest nawet fajnie, tylko tak jakoś mdło. Dałabym mniej tego żółtego cienia i zdecydowałabym się na inny kolor włosów, a reszta ok - nie mam więcej zarzutów.

PO: Bardzo mi się podoba, chyba kupię sobie tą szminkę bym mogła zrobić swojej doll taki makijaż. Jak widać nie trzymałam się zasady usta mocne oczy słabo i na odwrót. Raczej miałam na myśli oczy=bez przesady usta=bez przesady. Dzięki czemu całość nie wygląda zbyt mocno, a cały make up wbrew pozorom jest delikatny. Oczy są podkreślone szarym i białym cieniem, rzęsy tuszami, policzki pudrem, a usta szminką do tego idealnie wpasowany kolor włosów i te oczy ♥

Tą dziewczynę będziecie jeszcze mogli zobaczyć w innej metamorfozie - ubraniowej :)

10magda10

Brak komentarzy: