wtorek, 13 marca 2012

Witam Was!

Cześć! Na początku chcę Was, ale przede wszystkim vanessęmiss2011. Podałam siebie jako współwłaścicielkę, ale od tego czasu nic tu nie pisałam....

Vanessamiss2011 nie miała ze mną zbytnio kontaktu, bo nie wchodziłam na internet. Jak widzicie jest nowy nagłówek...nie wiem czy się to Wam podoba, jak dla mnie jest kiepski. Chcę go jednak potraktować jako nowy początek. Widać na nim panią zimę i wiosnę... chciałam tutaj również coś przekazać vanessie...

Odchodzę ze stanowiska współwłaścicielki, po prostu mi się to nie należy. Zostanę grafikiem i zwykłą redaktorką. Będę od czasu do czasu pisała tutaj coś.  Nie żebym nie chciała, ależ skąd! Po prostu brakuje mi czasu i to aż do tego stopnia, no jak widzieliście - zero postów z mojej strony.

Więc baardzo, ale to bardzo przepraszam.

10magda10

Brak komentarzy: