niedziela, 18 marca 2012

Wywiad

Cześć dzisiaj na powitanie słonecznego dnia mam dla was wywiad z : kicia_micia2210


Zobaczcie :


1.W twojej prezentacji możemy zobaczyć bardzo dużo osiągnięć między innymi Cg . Jak do tego doszłaś wsparcie przyjacieli , wiadomości transmitowane czy może wielkie zaskoczenie ?
-CG zostałam z dnia na dzień. Byłam akurat w szkole i moje koleżanka zadzwoniła do mnie że jestem CG bardzo się z tego cieszyłam:). Nie prosiłam przyjaciół o głosy pewnie stardoll'owiczom spodobał się mój wysiłek włożony w konto i w ten sposób zostałam CG to pociągnęło inne osiągnięcia za sobą jak Sceneria i NCG:)

2.Są też osiągnięcia w projektach . Z czego czerpiesz inspirację ?
-Ostatnio miałam małą przerwę w projektowaniu ale gdy łapie mnie natchnienie tworzę róże projekty. Inspirację czerpię z życia codziennego i trendów:)


3.Jaki jest twój styl ?
-Nie wiem jaki mam styl. Każdy styl ma coś fajnego w sobie(Każdy mój nowy strój należy od nastroju:))


4.Ile już jesteś na stardoll ?
-Już 19 czerwca będę na tej stronie 3 late(Więc trochę czasu już jestem:)..).
 

5.Czy pamiętasz jeszcze może jak się stardoll zmieniał pod względem graficznym ? Zmiana na lepsze ?
-Tak pamiętam i to dobrze. Tamten wygląd bardziej mi pasował ale niektóre zmiany które wprowadzili bardzo mi się podobają a niektóre już nie za bardzo.

6.W twoim apartamęcie są bardzo ładne i dopracowane pokoje. Jak to zrobiłaś ? Ile czasu na to poświęciłaś ?
-Bardzo dużo czasu na nie poświęciłam ostatnio jeden pokój tworzyłam przez 2 tygodnie ale mam czasami tak że potrafię stworzyć pokój w ciągu jednego dnia:D



Dziękuje bardzo za wywiad ^^^^


A oto kilka zdjęć z apartamętu :




                                                                                                                                        vanessamiss2011

Brak komentarzy: