niedziela, 18 marca 2012

Wiosenny makijaż

Kilka postów dalej mogłyście zobaczyć makijaż wykonany przez vanessamiss2011. Bardzo mi się podoba. Ja też dla Was stworzyłam makijaż. Tym razem maciepokazane wszystko krok po kroku. Jest to banalny make up! Bardzo Was przepraszam, że go tak krzywo wykonałam, spieszyłam się :)

TAK WYGLĄDA W EFEKCIE KOŃCOWYM:


KROK PO KROKU:

1. Na środek powiek nałóż Mellow Lime Shade Stick (9sd). 

2. Od strony zewnętrznej nałóż Bermuda Shade Stick (9sd).

3. Od strony wewnętrznej nałóż White Collection Eyeshadow (5sd).

4. Prawdopodobnie zasłoniłaś jasną zieleń, więc trzeba to poprawić. Dzięki temu uzyskamy efekt przechodzenia z bieli w turkus. 

5. Na koniec użyj Lengthening Mascara (2sd). 

Całość możesz dopełnić innymi kosmetykami. Tutaj przykład:
10magda10

Brak komentarzy: