piątek, 10 lutego 2012

1. Starbazar? Tak! - sukienki cz. 1/3

Zaczynam od dzisiaj serię "Starbazar? Tak!". Będę próbowała Was przekonać do kupowania w Starbazarze i pokażę Wam jakie można tak ciekawe i oryginalne ubrania upolować. Używane? - no bez przesady!

Na dziś przygotowałam sukienki, znalazłam ich baaardzo dużo w przystępnych cenach (2-16sd). Myślę, że są warte kupienia ich, przydadzą się i na prawdę ładnie się prezentują. Część z nich opiszę, a resztę pozostawiam Wam do oglądnięcia.


1. Shiny Sculpted Dress - Moim zdaniem ta sukienka jest bardzo ładna. Sama ją posiadam. Cena również atrakcyjna, zyskujesz aż 7sd! Elegancka, oryginalna! 

2. Ribbon Hem Dress - Śliczna, delikatna, zwiewna i modna. Cena bardzo dobra! Osobiście bym nie kupiła, ale tylko dlatego, że mam podobną. 

3. Striped Button Up Dress - Czy to jest sukienka? Raczej taki długi sweterek, bardzo ładny, można pod niego ubrać po prostu rajstopy lub np. rurki, do tego ładne buty, fryzura, makijaż i gotowe :) Dobra cena, polecam!

4. Pleather Neckline Bubble Dress - Niby taka zwykła, prosta, ale elegancka i dzięki aplikacji u góry oryginalna. Jak na taką sukienkę to cena jest dobra. Myślę, że warto ją kupić, bo z taką sukienką można stworzyć wiele stylizacji, dodając ciekawe dodatki.

5. 100 Million Draped Dress - Prosta, wręcz banalna, ale myślę, że można coś ciekawego z niej wyczarować :) 

6. Tie Dye Wash Dress - Na początku powiem, że ja bym jej nie kupiła, bo to nie mój styl. Raczej taka na plażę, luźna, może się Wam podoba. Wybrałam ją tylko dlatego, że jest dość nietypowa.

7. Zip Front Dress - Kupiłabym ją bez namysłu, żałuję, że gdy przeglądałam dla Was bazarek to nie miałam stardollarów. Może jeszcze się na nią natknę. Śliczna, kolor taki koralowy, fason klasyczny i te pionowe paski dodają tego czegoś :) Cena świetna!

8. Jewelled Babydoll Dress - Bardzo elegancka, ciekawy krój, obawiam się tylko co do długości... :)

9. Grey Halterneck Dress - Cena obniżona o 3sd, ale nie kupiłabym, niby ciekawa forma, ale to i tak jest takie proste, nie mam jakoś wizji stylizacji z tą sukienką, ale może Wy byście coś ładnego wymyśliły...

To tyle w tej części, w drugiej części są moim zdaniem ładniejsze sukienki, bardziej ciekawe, oryginalne, niespotykane... myślę, że choć troszkę Was przekonałam do bazarku, ja ustawiam zazwyczaj cenę 2-15sd - taka optymalna, choć od 2-5sd zazwyczaj są kiepskie sukienki. Myślę, że warto sobie pozwolić na jakąś śliczną sukienkę za 10-15sd, której już nie znajdziesz w Starplazie i mało kto ją ma...

10magda10

Brak komentarzy: