środa, 22 lutego 2012

ŚRODA, a więc oceniamy losowe stylizacje z wybiegu ;)

Dziasiaj przygotowałam dla was takie stylizacje :

NASZE OCENY:

Stylizacja 1:
vanessamiss2011: Ta stylizacja nawet mi się podoba, tylko zdecydowałabym się czy mam założyć żakiet beżowy czy zielony, bo oba na sobie wyglądają nie zabardzo. Również zmieniłabym torepkę i myśle że to wszystko ;D
 
10magda10: Chmmm tak patrzę na tą stylizację i trochę się dziwię AninkaMly. Po co zakładała dwa żakiety, nie rozumiem tego. Czyżby chciała wprowadzić nową modę? Nie wiem, ale raczej się to nie przyjmie. Całość dodatkowo zepsuła torebką.

Stylizacja 2:
vanessamiss2011: Bardzo podoba mi się sukienka (też ją posiadam). Pasek jest też bardzo dobrze wkomponowany ;)Jedynie nie pasuje mi makijaż i naszyjnik reszta jest OK.

10magda10: Jak dla mnie - całosć prezentuje się nawet dobrze, ale jest kilka błędów które zakłócają ład w tej stylizacji. Sukienka jest za wosokoo, przez co dziwnie to wygląda. Pasek i żakiet pasuje, nie jestem pewna co do butów. Naszyjnik wydaje się tu być zbędny. Makijaż nie pasuje, nie sztuką jest wziąść niebieski cień i zamalować calą powiekę.

Stylizacja 3:
vanessamiss2011: Wszytko ładnie ze sobą wygląda. Tylko zmieniłabym tą kokardkę, ponieważ źle ją widać...

10magda10: Kiepsko kiepsko kulisana. Niby wszystko pasuje, czarny i biały. No, ale po co te kabaretki, kokardka, i kilka masywnych bransolet, nie wspomnę o berecie. Przekombinowane...

A jaka jest Wasza ocena ??
vanessamiss2011

Brak komentarzy: