środa, 8 lutego 2012

Metamorfoza misSsweetNatasz

Witam Was Kochani! Tu 10magda10, na początek pokażę Wam dwie metamorfozy tej samej osoby. Jedną wykonałam ja, drugą vanessamiss2011. Dziewczyna, którą zmieniałyśmy ma nick misSsweetNatasz.

Wersja 1 (vanessamiss2011):


A więc poprzedni wygląd rockowy, metalowy. Dziewczyny pamiętajcie podkreślajcie swoje atuty, szczególnie w makijażu.
Nie chowajcie się za ciemną i czarną, dużą warstwą kredek i cieni. Pokażcie jakie jesteście naprawdę.

Dodałam róże na policzki. Zmieniłam kolor włosów i podkreśliłam brwi. Inny kolor ust i cienie do powiek .

Cena stylizacji:
-róże 8 sd
-kredka do brwi 2 sd
-szminka 8 sd
-cienie 18 sd

Razem : 36 sd

Wersja 2 (10magda10):


Ta sama dziewczyna, wcześniej inaczej wyglądała, ponieważ te metamorfozy były robione w różnych dniach. Moim zdaniem wcześniej było zbyt dużo tego wszystkiego. Tak, tak co za dużo to nie zdrowo...i nie modnie. Rozumiem - taki styl - rock, metal, musi być ostro, no ale bez przesady. Zdjęłam sztuczne włosy, prawie wszystkie pieprzyki (zostawiłam jeden), które tylko szpeciły. Czerwone soczewki oraz kolczyki w ustach, na twarzy wydawały się zbędne. Pod tym dodatkowo kryła się spora ilość sztucznych rzęs, a na włosach różowa farbka.

Usta zostawiłam naturalne. Powieki pomalowałam na czarno-fioletowo-białe cienie. Rzęsy podkreśliłam tuszem. Policzki musnęłam różowym pudrem. Fryzurę pozostawiłam taką, jaka była, zmyłam tylko farbę. 

I co? Uzyskałam ciekawy efekt - ostra, rockowa dziewczyna, a zarazem kobieca i...delikatna!

Cena stylizacji:
-cienie 16sd
-czarna kredka 6sd
-kredka do brwi 2sd
-puder 8sd
-czarny tusz pogrubiający rzęsy 3sd
-czarny tusz wydłużający rzęsy 2sd
-eyeliner 3sd
-pieprzyk 1sm

Razem: 40sd 1sm

Obydwie stylizacje są ciekawe, pierwsza delikatna, druga bardziej kobieca. Która lepsza? O tym już wy musicie zdecydować :) Czekamy na komentarze!




10magda10, vanessamiss2011

Brak komentarzy: