środa, 8 lutego 2012

Prośba!!!

Hej! Tu właścicielka bloga 10magda10. Mamy tu już ponad 20 wpisów jak dla mnie - super. Dziękuję vanessamiss2011, która bardzo mi pomogła oraz przyjacielska12 (tutaj już dużo mniej tej pomocy). Statystyki pokazują, że odwiedziło już tego bloga sporo osób, bardzo się z tego cieszę. No, ale chwila...co z tego?



Odwiedzacie, ale nie pozostawiacie po sobie żadnego śladu, prócz większej liczby na liczniku...
Przykro mi, że cała redakcja robi te posty, staramy się, aby się Wam podobało. Na prawdę, bardzo dużo czasu spędziłam nad tym blogiem, a tu żadnej wdzięczności. Nie mówię by jakieś podziękowania pisać, bo to by było dziwne...


Mam na myśli komentarze, dla Was to minutka, już nawet wyłączyłam ten kod co trzeba przepisywać. Wystarczy komentarz, kilka słów. Ucieszy mnie to...

Pewnie większość z Was pominęło ten post, a szkoda...
10magda10

Brak komentarzy: