piątek, 24 lutego 2012

Przeprosiny i...

Hej Kochani! Muszę Was serdecznie przeprosić! Może są osoby ktore czytają naszego bloga regularnie - pewnie zauważyliście, że baaardzo zaniedbałam bloga. Jest coraz mniej postów, z racji tego, że ja mam coraz mniej czasu. Przy zakładaniu go przewidywałam trochę lepszą przyszłość dla niego, ale ciągle tylko szkoła, szkoła...nie ogarniam tego wszystkiego. Dlatego mam dla Was trochę przykrą wiadomość. 

SPRZEDAJĘ TEGO BLOGA!!!
W cenę wchodzi wszystko co aktualnie znajduje się na blogu (zakładki, posty, gadżety w paskach bocznych ). Dodatkowo można poprosić o darmowy nowy nagłówek (może się na nim znajdować co tylko chcesz), który zastąpi aktualny. Cena wacha się między 25-60sd, wszystko do uzgodnienia. Chętni niech piszą w komentarzach lub w emailu, gg....(wszystko jest w zakładce kontakt). 

Przykro mi, że tak wyszło.

Do vanessamiss2011 - jeśli masz ochotę możesz przejąć tego bloga. Przepraszam Cię bardzo, że tak się tutaj dowiadujesz... Ciebie cena nie obowiązuje, masz możliwość zostania właścicielką tego bloga całkowicie za darmo + nowy nagłówek na zamówienie. Daj mi znać :) Na koniec jeszcze ci dam jakąś "wypłatę", możesz się jej spodziewać w ciągu tygodnia.Bardzo Ci dziękuję za wszystko co zrobiłaś dla bloga, miło mi się z tobą współpracowało.

10magda10

Brak komentarzy: