piątek, 10 lutego 2012

1. Starbazar? Tak! - sukienki cz.2/3

Hej! Witam Was Kochane w drugiej cześci "Starbazar? Tak! - sukienki".Wcześniej pokazałam Wam 9 sukienek, które możecie znaleźć na bazarku. Ich ceny były takie jak w Starplazy, może nawet niższe. Ale jakość lepsza, mam na myśli to, że były oryginalne, eleganckie, niespotykane.

Teraz mam kolejną porcję sukienek.


1. Furry Necklace Dress - Bardzo fajna, ładna. Niby czarna, nudna, zwyczajna. Ale ten wzór i aplikacja (chyba z jakichś piór - tak to wygląda) w kształcie litery V dodaje oryginalności tej sukience. Cena duża, dlatego ja nie zdecydowała bym się na jej zakup. Stanowczo.

2. Striped Off Shoulder Dress - Fajna! Na dole granatowa, u góry nie jest czysta, tylko ma poziome paski biało-czarno-czare. Dodatkowo ciekawy kształt. Cena nie powala :(

3. Indigo Minnight Dress - Świetna! Mega elegancka, ciekawy kolor, u góry bardzo fajnie jest ułożona. Tyle, że trzeba uważać, by dobierając do niej dodatki nie zmienić jej w zbyt sztywną, mocną, masywną. Delikatne dodatki jak najbardziej. I cena dobra...

4. Denim Dress w Zipper - To jest to! Wspaniała sukienka, jak bardzo żałuję, że nie miałam kasy :( Tylko za 7sd, to bardzo mało jak na sukienkę w dodatku tak ładną! Polecam, polecam! Jak znajdziecie kiedyś ją na bazarku to ja ją chętnie odkupię!

5. Twig Print Shirt - Bardzo, bardzo ładna. Klasyczna, ale przecież teraz takie są modne, jaśniutka ♥ No fajna, no :)

6. Striped Front Pocket Dress - I znów to samo. Mnie się nie podoba, ale wiem, że wiele z Was by taką kupiło. Choć ciekawe dodatki, ładne buty by z niej może wydobyły to "coś". Cena tragiczna....na prawdę nie warto, jeśli się Wam podoba to radzę poszukać jej w niższych cenach.

7. Delicate Silk Tie Dress - Fajna, dość oryginalna, ciekawy krój, tylko cena za wysoka :)

8. Alma Sweater Dres - Podoba mi się, kolor nie do końca, ale te kieszonki czarne, sama forma bardzo ładne. I chyba się opłaca.

10. Chest Pocket Dress - Z tą się jeszcze nie spotkałam. Poniekąd podobna do numeru 6, więc znów nie mój styl. Ale pozostawiam ją Wam do oceny :)

To tyle na razie. Następna część będzie ostatnią z serii sukienek. Później chyba zrobię spódnice. Tak wgl to podobają się Wam tego typu posty, czy raczej ich nie robić? 

10magda10


Brak komentarzy: