sobota, 18 lutego 2012

Sprawy organizacyjne

Jest to akurat informacja głównie do redakcji tego bloga, choć może być to również ciekawe dla czytelników. Ok...

Mianowicie chodzi mi o pracę redaktorek. "Zatrudniłam" dwie dziewczyny (przyjacielska12 i vanessamiss2011). Jak sami widzicie vanessamiss2011 baardzo się udziela, wysyła na moją skrzynkę dużo postów i dostała już pierwsze wynagrodzenie oraz niedługo skończy okres próbny i prawdopodobnie jeżeli nic się nie zmieni będzie już oficjalną redaktorką. Natomiast przyjacielska12 wysłała mi 3 lub 4,5 (nie pamiętam) postów. I nie mam ochoty tu nikogo urazić, ale no tak nie może być. Przy naborze na redaktorki pisałam, że trzeba mieć czas, aby nią być. Przyjacielska12 widocznie nie ma go wystarczająco dużo, dlatego przykro mi, ale muszę jej podziękować. Chciała, ale się nie sprawdziła. Być może wyślę jej jakieś minimalne wynagrodzenie raczej w formie podziękowań. Vanessamiss2011 - tobie bardzo dziękuję, doskonale się z tobą współpracuje i mam nadzieję, że z twojej strony jest tak samo. Wyślę Ci wynagrodzenie w najbliższym czasie.

I znów pewne ogłoszenie! Aktualnie dalej trwa nabór na redaktorki, zainteresowanych zapraszam w zakładkę "Nabór na redaktorki".
10magda10

Brak komentarzy: